Za prodaju rezervacija korištenja coworking prostora i konferencijskih dvorana u CENRALNOJ ZGRADI IT PARKA, Osijek, IT park Osijek 9, 31000 Osijek, rezervacije se mogu kupiti internetom 0-24h.

OSNOVNI PODACI O UGOVARATELJU USLUGE PRIHVATA KARTICA I UGOVARATELJA PRIHVATA PUTEM INTERNETA

GRAD OSIJEK OIB: 30050049642

Franje Kuhača 9, 31000 Osijek

Žiro račun u ZABA-i: HR0623600001503195488

Naziv Internet prodajnog mjesta: Web shop IT Poslovnog parka 

Asortiman prodajnog mjesta, Roba i usluge koje se prodaju: korištenje coworking prostora i konferencijskih dvorana

Posjetitelj Internet stranice: osoba koja pristupi na https://www.OSCentar.osijek.hr i pregledava ponudu proizvoda i sadržaj stranice.

Kupac - fizička osoba koja izvan bilo kakve djelatnosti iznajmi i plati radnu jedinicu na web stranici Prodavatelja, te pravne osobe i obrtnici.

Kupac, fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Kupoprodaju u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Korisnici: Kupci i Posjetitelji stranica zajedno.

Prostori su svi prostori koji su istaknuti na internet trgovini https://www.OSCentar.osijek.hr te koje je moguće iznajmiti.

Opće odredbe

Uvjeti poslovanja i korištenja za fizičke osobe podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08). Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08) i Zakona o elektroničkoj trgovini te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.

Pravo korištenja Internet trgovine osobno je pravo Korisnika, i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.

Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je upoznat s činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole grada Osijeka i tvrtke OS Centar d.o.o. te prihvaća da Grad Osijek i tvrtka OS Centar d.o.o. nisu odgovorni za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na internetu. Korisnik se slaže i prihvaća da pristup Internet trgovini ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.

Pristupom web stranicama putem odgovarajućeg tehničkog sredstva pristupa i njihovim korištenjem svaki Korisnik se obvezuje poštivati ove Opće uvjete i pravila korištenja internet trgovine i pristaje da se na njega primjenjuju odredbe ovih Općih uvjeta i pravila. Ukoliko imate pitanja, možete nam se obratiti na e-mail adresu os.centar@osijek.hr

CIJENE I NAJAM

Na Internet trgovini navedene su sve cijene. Sve cijene izražene su u EUR, i sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a.

Moguć prihvat kartica putem Interneta sljedećih brandova:

  1. Mastercard
  2. VISA
  3. Maestro

 

Kupnjom rezervacija internetom, kupac potvrđuje i prihvaća ove Uvjete i pravila korištenja te prihvaća da Grad Osijek i tvrtka OS Centar d.o.o. prikupljaju i obrađuju podatke kupca i to ime i prezime, adresa, e-mail adresa u svrhu prodaju rezervacija.

Podaci o kupcima dostupni su samo djelatnicima Grada Osijeka i djelatnicima tvrtke OS Centar d.o.o. kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Grad Osijek i tvrtka OS Centar d.o.o. će čuvati privatnost svih svojih kupaca.

Prostori se rezerviraju elektroničkim putem. Pritiskom gumba „U košaricu“. odabrani prostor se dodaje u potrošačku košaricu. Prostor se smatra rezerviranim u trenutku kada Kupac prođe cijeli Proces „Naplate“.

Prilikom ispunjavanja obrasca Kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže.

Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu Kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete i pravila korištenja internet trgovine te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja.

Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Kako bi rezervacija bila što brža potrebno je provjeriti točnost upisanih podataka.

Nakon uspješne rezervacije na Internet trgovini Kupac za rezervirani prostor dobiva na e-mail potvrdu sa brojem rezervacije i računom u privitku. Za rezervaciju coworking prostora kupcu će putem računa biti dostavljena jednokratna šifra pomoću koje će biti omogućen ulazak u zgradu i u rezervirani prostor.

Korištenje prostorija moguće je od ponedjeljka do nedjelje 24h na dan. Prostor je moguće rezervirati najranije 1 sat od planirane rezervacije i otkazati 24 sati najkasnije od vremena rezerviranog prostora.

Povrat sredstava

U slučaju povrata sredstava, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat će biti obavljen na isti način na koji je uplata zaprimljena. Rok povrata na račun Kupca ne ovisi o Prodavatelju, već isključivo o banci izdavatelju kartice.

Rješavanje prigovora i reklamacija

Ako rezervirani prostor ne odgovara narudžbi, Kupac šalje obavijest Prodavatelju na e-mail os.centar@osijek.hr u roku od 48 sati od rezervacije.

Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja te na isti odgovoriti u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Prodavatelj nije odgovoran za nemogućnost rezervacije prostora ako ta mogućnost nije postojala u trenutku rezervacije koji je uzrokovan nepravilnim rukovanjem rezervacije od strane Kupca.

Korisnik je dužan obavijestiti Prodavatelja o nemogućnosti rezervacije te u prigovoru pojasniti, a po mogućnosti i fotografski dokumentirati o kakvom je nedostatku riječ.

Primjedbe i prigovori

Internet trgovina https://www.OSCentar.osijek.hr i Prodavatelj omogućuju da svoje pisane prigovore vezane uz Internet kupovinu šaljete na e-mail: os.centar@osijek.hr .

Na sve primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u roku od najviše 15 dana.

Kako bismo, sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača, potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti i odgovorili, potrebno je da Kupac u pisanom prigovoru navede točne podatke za dostavu odgovora na primjedbu.

Internetsko rješavanje sporova

Diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem europske platforme za internetsko rješavanje sporova koju pruža Europska komisija kako bi omogućila pristup kvalitetnom rješavanju sporova i tako osigurala sigurniju i pravedniju kupnju na internetu. Svi internetski trgovci i trgovci na malo u EU-u, na Islandu, u Lihtenštajnu ili u Norveškoj obvezni su osigurati lako dostupnu poveznicu s platformom za internetsko rješavanje sporova i adresu e-pošte za platformu za internetsko rješavanje sporova za kontakt s vama (članak 14. Uredbe (EU) br. 524/2013).

Platforma se nalazi na linku http://ec.europa.eu/odr.